Formación: Aplicacións e dispositivos móbiles na aula de Relixión

A Conferencia Episcopal vén de presentar nas redes sociais a campaña ‘Apúntome a Relixión’

La Conferencia Episcopal inicia una campaña en las redes para ampliar el número de adolescentes que estudia Religión

A Domus Ecclesiae acollerá o vindeiro sábado 14 unha nova fornada formativa para o profesorado de Religión de Galicia

Con la coordinación de la delegación episcopal de Enseñanza de Mondoñedo-Ferrol, y realizado a través del Instituto Teológico Compostelano, tendrá lugar en la Domus Ecclesiae de Ferrol (en horario de 9:15 a 20:15 horas) la jornada formativa “Aplicacións e dispositivos móbiles na aula de Relixión”, dirigido a todo el profesorado de Religión católica de Galicia.

Como se indica en la convocatoria: “Será unha actividade eminentemente práctica e baseada nos recursos TIC que todo docente ten ao seu alcance na actualidade". O esquema da actividade será: unha breve introdución inicial e logo xa obradoiros prácticos durante o resto da xornada, para que todos podan participar en todos eles, divididos por grupos; e ao final unha conclusión xeral e un intercambio de experiencias entre todos. Pode ser realmente aproveitable e enriquecedor para todos.

O relator que nos acompañará nesta xornada será o noso compañeiro na docencia Manuel Fernández Álvarez, mestre de Relixión na Cañiza (Pontevedra) e verdadeiro coñecedor e experto na utilización dos recursos TIC na aula (App e redes sociais).
 

Presentación de la campaña 'Me apunto a Religión' 2018

"Si te lo cuestionas todo, cuestiónate por qué no ir a clase de Religión". Este es uno los lemas de la campaña Me apunto a Religión con la que los obispos españoles intentan aumentar el número de alumnos que se matricula en esta asignatura. La campaña, que presentó ayer la Conferencia Episcopal Española (CEE) -que se articula en torno a la web www.meapuntoareligion.com y se difundirá en las redes sociales Facebook, Youtube e Instagram- busca que los adolescentes que nunca han ido a clase de Religión se "cuestionen" y reflexionen porqué no lo hacen.

Actualmente, según los últimos datos de la Conferencia Episcopal Española (CEE) correspondientes al curso 2016-2017, el 63% de los alumnos españoles -3,6 millones del total de 5,7 millones de alumnos escolarizados- elige la clase de Religión católica. Si bien, en los colegios públicos, este dato baja hasta el 53% y en los centros de titularidad canónica sube hasta un 99%. En Bachillerato, la eligieron un 46%, según los obispos.

 

Artículos relacionados

Síguenos

5,484FansMe gusta
4,606SeguidoresSeguir
1,230SuscriptoresSuscribirte

Últimas publicaciones

Etiquetas